Badania marketingowe – słuszny kierunek w biznesie

Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania satysfakcji w grupę łączących się usług i korzyści. Pracujemy dla największych marek, wdrażając kompleksowe testy jakości obsługi konsumenta. Co miesiąc wykonujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, analiz kanałów komunikacji, testów mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie firmy, by poznać ich silne i słabe strony oraz okazje i zagrożenia pod kątem możliwości bezpośrednich konkurentów.

SecretClient to metoda badania sposobu obsługi klienta mystery shopper, przeprowadzana w trakcie wizyty w punktach sprzedaży lub innych miejscach obsługi klienta. Tajemniczy Klient – przygotowany i przeszkolony agent Mystery Shopping – więcej na http://www.secretclient.com/rodzaje-badan/66-mystery-shopping-secretclient.html, odpowiadający pewnej grupie docelowej klientów, sprawdza wskazany sklep, punkt obsługi, placówkę i przeprowadza założone scenariusze. Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej czas i jakość pod względem założonych standardów, sposób zaprezentowania oferty, zdolność rozróżnienia potrzeb klienta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Badaniu mogą być podległe także: umiejętności pro-sprzedażowe, obecność materiałów POS, wygląd i otoczenie placówki.

Dodatkiem do sprawdzenia jakości obsługi jest powiązanie odwiedzin Mystery Shopping z badaniem ścieżek komunikacji SecretContact. Mystery shoppers kontaktują się z przedsiębiorstwem za pomocą dostępnych kanałów komunikacji, jak np. telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, social media, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient kontroluje jakość i czas kontaktu z firmą, infolinią, BOK, serwisem, metodę reagowania na potrzeby i pytania klienta, przyjazność, zachowanie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.

Pieniądze

Autor: AMagill

Zakres usług SecretClient obejmuje również badania uczestników programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Wskazuje plusy i minusy akcji, szanse rozwoju oraz zagrożenia, ułatwia wybór odpowiedniej strategii premiowania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród. Periodyczne sprawdzenia przeprowadzane w trakcie wdrażania działania pomagają w utrzymaniu motywacji uczestników i pozwalają kontrolować czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy odpowiednio wykorzystują program jako metodę do wsparcia handlu.

SecretClient realizuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, sieci sklepów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, aptecznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.

Rezultaty testów SecretClient podejrzeć można jeszcze w czasie trwania badania w systemie on-line. Przynosi to wiele wartościowych wniosków, mocnych podstaw do ulepszenia firmowych zasad postępowania z klientem. Pomagają w motywacji i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę ankiet, zdjęć, nagrań itp., oraz przejrzyste raportowanie całości lub części obszarów badawczych przez całą dobę. Oprogramowanie zawiera wiele narzędzi analitycznych oraz graficzną prezentację rezultatów. Dostęp do raportów następuje na poszczególnych poziomach uprawnień, spójnych z hierarchią przedsiębiorstwa. Pozwala to dzielić się wiedzą i wynikami badań z autoryzowanymi menedżerami średniego szczebla, menedżerami regionalnymi, grupami dystrybutorów.

Zespół: klienci doceniają nas za duże doświadczenie, grupę stałych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. Tajemniczych Klientów aktywnych nie tylko w dużych skupiskach miejskich, lecz także w setkach małych miast. Taki zasięg terenowy korzystnie oddziałuje na czas wykonania oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także zmniejsza koszty dojazdów. Audytorzy są objęci specjalnym programem kontroli i lojalnościowym.

Innym atutem SecretClient jest baza opinii milionów nabywców dóbr i usług w ramach Programu Jakość Obsługi – więcej na http://www.secretclient.com/audyt-jakosci-oblsugi-klienta.html oraz bieżące raporty konkurencji wg gałęzi działania. Dzięki synergii z Programem Jakość Obsługi, przygotowujemy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o realne doświadczenia prawdziwych klientów, partnerów, pośredników.
Źródło: www.secretclient.com
Otagowany , , , , , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


*