Dodatkiem do sprawdzenia jakości obsługi jest powiązanie odwiedzin Mystery Shopping z badaniem ścieżek komunikacji SecretContact. Mystery shoppers kontaktują się z przedsiębiorstwem za pomocą dostępnych kanałów komunikacji, jak np. telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, social media, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient kontroluje jakość i czas kontaktu z firmą, infolinią, BOK, serwisem, metodę reagowania na potrzeby i pytania klienta, przyjazność, zachowanie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.
Zakres usług SecretClient obejmuje również badania uczestników programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Wskazuje plusy i minusy akcji, szanse rozwoju oraz zagrożenia, ułatwia wybór odpowiedniej strategii premiowania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród. Periodyczne sprawdzenia przeprowadzane w trakcie wdrażania działania pomagają w utrzymaniu motywacji uczestników i pozwalają kontrolować czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy odpowiednio wykorzystują program jako metodę do wsparcia handlu.
SecretClient realizuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, sieci sklepów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, aptecznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.
Rezultaty testów SecretClient podejrzeć można jeszcze w czasie trwania badania w systemie on-line. Przynosi to wiele wartościowych wniosków, mocnych podstaw do ulepszenia firmowych zasad postępowania z klientem. Pomagają w motywacji i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę ankiet, zdjęć, nagrań itp., oraz przejrzyste raportowanie całości lub części obszarów badawczych przez całą dobę. Oprogramowanie zawiera wiele narzędzi analitycznych oraz graficzną prezentację rezultatów. Dostęp do raportów następuje na poszczególnych poziomach uprawnień, spójnych z hierarchią przedsiębiorstwa. Pozwala to dzielić się wiedzą i wynikami badań z autoryzowanymi menedżerami średniego szczebla, menedżerami regionalnymi, grupami dystrybutorów.
Zespół: klienci doceniają nas za duże doświadczenie, grupę stałych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. Tajemniczych Klientów aktywnych nie tylko w dużych skupiskach miejskich, lecz także w setkach małych miast. Taki zasięg terenowy korzystnie oddziałuje na czas wykonania oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także zmniejsza koszty dojazdów. Audytorzy są objęci specjalnym programem kontroli i lojalnościowym.