Billboard – nadzwyczaj efektywny nośnik przekazu

Co robić, żeby dotrzeć do nowych klientów? Takie pytanie z całą pewnością zadają sobie nie tylko spece od marketingu, lecz także przedsiębiorcy funkcjonujący na rynku.

cmentarz

Autor: Ben Schumin
Źródło: http://www.flickr.com
Odpowiedź niejako została zawarta w starym, chińskim powiedzeniu: jeden obraz znaczy więcej niż tysiąc słów. Jak należy je interpretować?
współpraca

Autor: mik Krakow
Źródło: http://www.flickr.com
Monety, pieniądze

Autor: Andreshiro
Źródło: http://www.flickr.com
Dobra a więc skuteczna reklama (zobacz ile kosztuje foliowanie samochodu) winna przykłuwać uwagę, intrygować, skłaniać do myślenia, wzbudzać emocje. Wtedy albowiem zapisze się w pamięci, a na tym wszak najbardziej zależy twórcom danego produktu.

Jeśli poszukujesz uzupełniających wiadomości na omawiany w tym serwisie temat, to zapewne znajdziesz więcej pod linkiem (https://www.interwiedza.pl/szkolenia/kurs-dla-operatorow-wezlow-betoniarskich-do-60m3h-kl-iii/)!

Prawdopodobnie właśnie dlatego na ulicach wielu miast Polski królują billboardy Gdańsk sprawdź pod tym adresem nie jest w tym względzie wyjątkiem. Owe tablice można znaleźć na ścianach budynków i specjalnych słupach położonych przy drogach szybkiego ruchu. Rodzi się zatem pytanie: czemu cieszą się one tak dużą popularnością ? Ich największą zaletę stanowi prostota przekazu, na który zwykle składa się obraz oraz krótki, chwytliwy slogan. Warto zauważyć, że po opisane tutaj strategie często sięgają nie tylko reklamodawcy lecz też twórcy różnego rodzaju akcji społecznych promujących, takie idee lub przedsięwzięcia jak na przykład oddawanie krwi.

Czy przywołane działania przynoszą oczekiwany skutek? Billboard ruda śląska więcej o billboardach w Rudzie Śląskiej jest tego świetnym przykładem okazuje się o dużo bardziej skutecznym nośnikiem reklamy niż klasyczne plakaty, ulotki czy spoty telewizyjne
Otagowany , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


*