Coaching w biznesie w Warszawie – oferty godne polecenia

Coaching to zjawisko, z którym w ostatnim czasie można się zetknąć częściej niż kiedyś. Termin ten określa różnego rodzaju czynności, których celem jest spowodowanie szybszego rozwoju klienta. Sposoby coachingowe w szczególności często wykorzystywane są w biznesie. W Polsce proces ten nadal kojarzy się z działaniami o charakterze ekskluzywnym. Coraz większa liczba biznesmenów dowiaduje się jednak, że jest to usługa dostępna niemal dla każdego, a koszty nie są aż tak wygórowane.

wspaniały pomysł

Autor: Mindy Johnson
Źródło: http://www.flickr.com

Zwykle zresztą coaching w biznesie ma korzystne skutki. Proces taki polega zwykle na spotkaniach specjalnie wyszkolonych trenerów z kierownikami przedsiębiorstw i innymi osobami, zajmującymi tam wysokie pozycje. Tego rodzaju działanie może z znaczny sposób pomóc w późniejszym funkcjonowaniu firmy, a z pewnością pomaga coachowanej osobie w kierowaniu nią. O coraz większym zainteresowaniu tego typu usługami świadczyć może wysoka częstotliwość wpisywania w wyszukiwarki internetowe haseł w rodzaju „dobry coach Warszawa”.

Funkcja coacha
Coach to osoba, która prowadzi proces zwany coachingiem. Jej rola jest niezwykle ważna, ponieważ to od niej uzależnione są rezultaty prowadzonego coachingu. U kandydatów na coachów szczególnie doceniana jest właśnie efektywność działania. Osoby te często mają również wykształcenie o charakterze psychologicznym. Taki człowiek musi pamiętać, by w kontakcie z klientami stosować metody coachingowe, nie zaś psychoterapię. Należy więc zwracać większą uwagę na czyny i działania, a nie na emocje. Generalnie coach powinien posiadać wyższe wykształcenie.

Gdy już przejrzysz ten artykuł, to spojrzyj też na pokrewne wątki (https://www.msedu.pl/), które zawierają nie mniej interesujące dane – one niesamowicie Cię zaabsorbują.

Obecnie na terenie kraju na coraz większej liczbie uniwersytetów można już znaleźć taki kierunek studiów – idź do mojej strony o coachingu
Przede wszystkim trzeba pamiętać o tym, że coaching ma prowadzić do jasno określonego celu. Cel ten trzeba określić na samym początku i musi być dokładnie dostosowany do firmy. Jednostką, która ten cel określa jest jednostka zamawiająca coaching. Nie powinno się także wychodzić z założenia, że sukces zależny jest wyłącznie od działań coacha. Jego zadaniem jest jedynie pokazanie drogi rozwoju klientowi, a ten niejednokrotnie pomiędzy kolejnymi sesjami dostaje zadanie do wykonania. Sukces coachingu uzależniony jest więc od wysiłku obu stron.

Źródło: futureskills.pl
Otagowany , , , , , , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


*