Gazetki promocyjne. Ciekawe źródło informacji o ofertach okolicznych marketów, czy perfekcyjnie skonstruowane narzędzie marketingowe?

Wielkie korporacje handlowe oraz agencje reklamowe obsługujące hipermarkety używają wielu chwytów marketingowych w celu dotarcia do ewentualnych klientów. Rozmiar tego typu firm pozwala im na przeznaczenie na ten cel relatywnie dużej kwoty.

zniżka

Co ciekawe obok reklam telewizyjnych, reklam prasowych czy kampanii outdoorowych, najbardziej skuteczną, a z pewnością najlepiej zauważalną, formą działań marketingowych są gazetki promocyjne. Sprawnie są one dostarczane do precyzyjnie określonego wybranego klienta – a więc do mieszkańców okolicznych dzielnic. Ludzie, których zadaniem jest dostarczenie tego typu wydawnictw, zazwyczaj ignorują zakazy i kładą gazetki promocyjne wprost na nasze wycieraczki a nawet wieszają je na klamkach. Niektórym może wydawać się to niepotrzebne, ale badania ukazują, iż takich osób jest mniej niż tych, którzy z zainteresowaniem przeglądają promocje i wyprzedaże lub porównują ceny tego samego produktu w poszczególnych sklepach lub w internecie :kupujtam.

Czy taki sposób na dotarcie do odbiorcy jest dobry także dla innych branż?

wyprzedaże

Autor: wyprzedaże
Źródło: flickr.com

Gros osób wie o sile omawianego tu medium, jednak mało kto podejrzewa, iż za tym teoretycznie nieszkodliwym materiałem reklamowym stoi cała batalia specjalistów. Bardzo istotne zadanie odgrywa papier i jakość wykonania.

Chcesz dowiedzieć się więcej na prezentowany temat? To bardzo dobrze, gdyż po przejściu na stronę www znajdziesz fascynujące informacje, które Cię wciągną.

W zależności od poziomu sklepów – sieci handlowe inwestują masę pieniędzy w drukowanie gazetek promocyjnych. W przypadku sklepów dla typowego człowieka – jest zupełnie odwrotnie. Gazetki drukowane są na gorszej jakości papierze – a dla dostawcy liczy się mnogość podanych w nich informacji. Duże znaczenie mają zastosowane kolory i typografia designu broszury. A już najważniejszą sprawą jest dobór produktów, jakie się w takiej gazetce znajdą. Muszą być one skierowane do najbardziej podatnych na reklamę grup społecznych, a więc młodych rodziców i osób zaawansowanych wiekiem.

Otagowany , , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


*