Gazetki promocyjne – jaki mają wpływ na kupujących?

Gazetka promocyjna to broszura służąca celom informacyjnym, przeznaczonym do natychmiastowego rozprowadzania, o objętości która odpowiada zwielokrotnienia 4, 8 i 16 stron. Czytelnik gazetki ma możność wielorazowego wykorzystania gazetki reklamowej, a w kontaktach z nadawcą może powoływać się na propozycje, które są w niej zawarte.

gazetki promocyjne

Źródło: pixabay.com

Głównym zadaniem gazetki promocyjnej jest pokazanie towarów, które są osiągalne w sklepie. Gazetka promocyjna zależnie od sieci prezentuje od kilku, do kilkudziesięciu najlepszych ofert z danego asortymentu. Jest to najobszerniejsze źródło informacji o towarach promocyjnych w komunikacji między placówkami handlowymi, a konsumentami. Odznacza się to przeważnie bardzo mocną i bogatą grafiką która podkreśla wyjątkowość akcji.

Jeżeli ta kwestia jest według Ciebie na tyle ważna, że chcesz zgłębić ją też pod innym kątem, więc potrzebne Ci analogiczne wiadomości, to więcej znajdziesz w treści (https://www.bhpprofesjonalnie.pl/).

Zabieg ten ma na celu odróżnić ją od zwykłych akcji promocyjnych.

Gazetki reklamowe zapełnione są towarami najróżniejszych marek i różnych wytwórców. Dążeniem gazetki reklamowej jest zapewnienie nowych kupujących o programie lojalnościowym, a stałych nabywców o nowinkach i akcjach specjalnych z tym programem powiązanych. Gazetki są źródłem informacji o obowiązujących promocjach. Gazetki reklamowe są wygodnym nośnikiem wspomagającym dokonanie decyzji zakupowych. Gazetki bardzo dużą rolę odgrywają w przypadku marketów które oferują elektronikę użytkową,ponieważ klienci chętnie korzystają z promocji. Jako element informacji firmy z nabywcami gazetka promocyjna jest strategicznym składnikiem działań marketingowych.

gazetki promocyjne

Źródło: pixabay.com

Reklamy z powodu niskiej ceny w porównaniu z innymi narzędzi marketingowych są bardzo tanie. Oprócz tego ze względu na swój kształt są w stanie przekazać znacznie więcej treści.

By gazetka promocyjna była efektywna musi uwypuklać wyjątkowo interesujące towary z oferty. Gazetki promocyjne takie jak np dostępne na stronie to stały detal komunikacji marketingowej sklepu z nabywcami. Informując o ofercie, zachęcają do odwiedzenia placówki, co pociąga za sobą wymierny wzrost obrotów. W niedawnym czasie prestiż gazetek promocyjnych wzrasta. Można przypuszczać, że na wysoce konkurencyjnym rynku będzie to coraz bardziej wykorzystywany nośnik na przyciągnięcie kupujących i powiększenie własnych obrotów.
Otagowany , , , , , , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


*