Kampanie PR drogą do sukcesu Twojej firmy.

Obecnie coraz więcej branż ma ukształtowaną swoją politykę public relations. Przywiązują coraz większe znaczenie do kształtowania relacji ze swoim otoczeniem. Zdają sobie sprawę jakie to ważne dla nich. Często skutecznie przeprowadzona kampania pr zamienia się na wymierne skutki w postaci realnych zysków przyciąganie nowych partnerów. W szczególności marki z górnej nie mogą pozwolić sobie na zaniedbywanie kontaktów z mediami, dostawcami, pracownikami, czyli wszystkimi tymi, którzy mogą różnymi metodami wpłynąć na wizerunek marki. Raz zszargane dobre imię ciężko jest prawie niemożliwe do odzyskania. Zwłaszcza opinia publiczna, ocenia każdy ruch bardziej szczegółowo.

Konferencja Sanitec KOŁO 03.03.2011r. Sąd konkursowy

Autor: Sanitec KOŁO
Źródło: Sanitec KOŁO
Najlepszym sposobem dotarcia do podmiotów, które powinny być poinformowane o naszych zadaniach są media społecznościowe. Dziś już sama pras nie wystarcza. Chyba nie ma osoby, która nie wiedziałaby, czym jest Facebook, a i osób pozostających nieczułych na jego uroki, każdego dnia jest coraz mniej. Portal społecznościowy zrzeszający setki tysięcy ludzi z całego świata, bije rekordy popularności. Już dobrych kilka lat temu odkryli go również specjaliści od PR. Jego użyteczność nie nastręcza większych problemów, dlatego skoro tak świetnie sprawdza się wśród rzeszy prywatnych użytkowników, dlaczego nie miałby zadziałać w firmie? Profil marki na fejsie to część prowadzonej strategii media relations. Praktycznie każda firma posiada swoje konto na różnych portalach społecznościowych, z których kontaktuje się z innymi.

Mimo że są to ważne elementy działań firm zajmujących się Public relations, nie wolno zapominać o kontaktach międzyludzkich. W tego typu działaniach dobrze sprawdzają się uprawiane przeważnie z wielką gracją polityków konferencje prasowe, które mają zapewnić im jak najwięcej cytowani w mediach ogólnopolskich. Radzimy również nie rezygnować z tego typu działań, ponieważ nic tak nie powoduje dobrego zrozumienia przekazu niż wymiana poglądów bezpośrednia. O tym, że sprawnie przeprowadzony PR sprawdza się nie trzeba nikomu uświadamiać. Istotne tylko, aby szły za tym nie tylko słowa, ale i właściwe czyny, bowiem podmioty otoczenia mają to do siebie, że lubią weryfikować podmioty, z którymi współpracują. A dla konkurencji nie ma nic lepszego, niż trup w szafie, z którego nie można się wytłumaczyć.

Otagowany , , , , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


*