Najlepsze sposoby na sprawdzenie swoich pracowników

Klient jest najbardziej znaczący – przecież możemy w sumie zainwestować grube miliony w firmę, marketing, etc., lecz to na nic, jeśli najzwyczajniej nasze produkty / świadczone usługi, nie będą cechować się dobrym poziomem.

zakupy w sklepie

Autor: podoboq
Źródło: http://www.flickr.com
Można w sumie powiedzieć, że chociaż często sytuacja jest taka, iż klienci nie umieją pokazać klasy, w zasadzie są mega uciążliwy, to dopóki dopóty możemy zarobić na nich spore profity, musimy traktować ich jak niemal jakiegoś księcia. Choć naturalnie bez zbędnej przesady, bo to nie Wersal.

Należy również uczulić swoich pracowników – szczególnie w przypadku sklepów jakość obsługi klienta odgrywa niebagatelną rolę. W wielu przypadkach panie w sklepie, głównie przedstawicielki płci pięknej pracują w sklepach, niestety całkowicie nie wiedzą jak obsłużyć klientów. Nie wiedzą lub najzwyczajniej najzupełniej olewają swoje obowiązki! A więc nawet jeżeli właściciel biznesu dba o klientów, nie będzie to możliwe, ponieważ jego ludzie zgoła odmiennie podchodzą do kwestii obsługi klienta. Na całe szczęście jakość obsługi klienta bezproblemowo można znacznie ulepszyć, to coś pewnego!

W jaki sposób? No cóż, może ta metoda jest nieco kontrowersyjna – jednak generalnie chodzi o to by orientować się jak wielce istotne jest dbanie o regularne sprawdzanie swoich pracowników. Jeśli nasz pracownik będzie wiedział, że wśród klientów ukrywa się ten, który tak jakby jest „podstawiony”, z całą pewnością będzie mocniej przykładał się do codziennych obowiązków zawodowych. To niemal w 100% pewne.

Zasadniczo usługi takie jak mystery shopper są ostatnio coraz powszechniejsze. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że jeżeli nie chcą dopuścić do kiepskiego postrzegania własnych pracowników przez klientów, muszą skorzystać z takowych sztuczek. Zresztą nie chodzi tylko o kulturę własnych ludzi, lecz także przygotowanie teoretyczne. Kto wie, być może sporo w tym momencie naszej „zasługi”, bo całkowicie olaliśmy kwestię zadbania o przeszkolenie każdego z pracowników? Dbajmy w takim razie o to wszystko, a dzięki właśnie temu mystery shopping spowoduje, że będziemy wiedzieć, że dosłownie wszystko w prowadzonej przez nas firmie jest umiejętnie ogarnięte.

Źródło www.secretclient.com

Otagowany , , , , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*