Współczesne foldery marketingowe

Broszurki reklamowe to przede wszystkim aktualne informacje o obniżkach cen i o nowych punktach handlowych. Gazetki promocyjne to periodyczna oferta marketów, publikowana w różnych czasowych odstępach. Ich zamiarem może być promowanie produktów a również informowanie o obowiązujących ofertach cenowych.

sklep

Autor: Random Retail
Źródło: http://www.flickr.com
Wyróżniamy 3 rodzaje gazetek promocyjnych: magazyny, ulotki reklamowe, jak też broszurki. Magazyny – jak sama nazwa wskazuje – są nośnikiem specjalnych wiadomości, (na przykład artykuły o zdrowym trybie życia). Magazyny takie promują wybrane artykuły jak też przekonują nabywców przez tematyczne felietony, do sprawunków w danej sieci hipermarketów atrakcyjnych cenowo wyrobów. Natomiast gazetki promocyjne typu broszury reklamowej wydawane są nierzadko w różnych czasowych odstępach (nawet do czterech tygodni). W ulotkach promocyjnych spotkać można artykuły w ogromnie interesujących promocyjnych cenach. Wiadomość o cenie w ulotce przedstawia nie tylko asortyment artykułów dobranych do profilu nabywcy, ale dodatkowo przedkłada produkty w zależności od pory roku i zbliżających się świąt.

Często w podobnej ofercie proponowane bywają produkty tylko przejściowo osiągalne bądź też specjalne akcje tematyczne.

promocja

Źródło: flickr.com

Katalog to również wariant gazetki promocyjnej. Okres obowiązywania propozycji cenowych jest tutaj zazwyczaj dłuższy niż produktów opisanych w ulotkach reklamowych. Katalogi najczęściej stosowane bywają przez sklepy budowlane jak też placówki handlowe powiązane z wyposażeniem mieszkań. Zamiarem sklepów zawsze jest dojście do jak największej rzeszy możliwych konsumentów, toteż w stacjonarnych marketach odnajdziemy gazetki promocyjne (sprawdź koniecznie) w wersji papierowej, zaś na stronie www sieci sprzedażowej zaprezentowane będą gazetki promocyjne w formie online, które są ogromnie łatwe w przeglądaniu, proekologiczne a dodatkowo zawsze pod ręką. Bywają one pomocne również w czasie zazwyczaj korzystniejszych sprawunków on-line. Takie sprawunki są też niezwykle wygodne, wkładamy wybrane produkty do wirtualnego kosza a kurier przywozi nam je pod same drzwi.

Pomimo upływu lat gazetki promocyjne cały czas cieszą się nieprzerwaną siłą oddziaływania na decyzje zakupowe dużej liczby konsumentów.

Otagowany , , , , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*