Jak zdobyć i utrzymać petenta. O roli programów partnerskich i innych sposobach na sukces.

Za powodzeniem finansowym każdego przedsięwzięcia biznesowego stoi szereg czynników. Ich waga działalności gospodarczej jest różna, ale wspólnie mogą zdziałać cuda. Pierwszym spośród nich jest bez wątpienia trafny koncept. Osoba, która zamierza zaangażować się prowadzeniem stanowiska usługowego, marketu, baru czy zakładu wytwórczego, powinna przed podjęciem jakichkolwiek kroków dokonać analizy rynku i stwierdzić opłacalność wybranej branży.

analiza rynku

Autor: Julian Partridge
Źródło: http://www.flickr.com
Wyłowienie niszy w gospodarce i właściwe jej wypełnienie jest gwarancją pomyślności naszego interesu. Dzięki temu zamiast ścierać się z konkurencyjnymi firmami będziemy mogli skupiać się na rozwoju przedsiębiorstwa, poprawianiu usług czy produktów oraz zyskiwaniu zaufania klientów. Drugim aspektem odpowiedzialnym za ewentualny sukces działalności gospodarczej jest troska o jakość oferowanego przez nas asortymentu. Dobre jakościowo i warte swojej ceny artykuły same się wybronią i pomogą nam zdobyć grupę przywiązanych konsumentów. Pierwiastkiem, który zachęci do nas klientów w sytuacji bardzo mocnej konkurencji są natomiast programy partnerskie. Ich rola spoczywa na wybudowaniu związku z konsumentem i pozytywnego image konkretnej marki w jego oczach, a także na przekonywaniu klientów do systematycznych zakupów i odwiedzin w barach czy zakładach usługowych. Mimo że koncepcje i cele wszystkich programów lojalnościowych są takie same, ich postać może być bardzo różnorodna.

w supermarkecie

Autor: Kristina D.C. Hoeppner
Źródło: http://www.flickr.com
Niektóre supermarkety umożliwiają kupującym założenie specjalnej karty do gromadzenia punktów przyznawanych za każdy poczyniony zakup.

Ten polecany wpis (https://zjednoczonybs.pl/dla-biznesu/kredyty/obrotowy-w-rachunku-kredytowym/) ma dane, które omawiają ten temat, zatem jeśli masz ochotę dowiedzieć się więcej – zapraszamy do nas!

Punkty te potem można zamienić na przedmioty przygotowane przez właściciela firmy. Za pomocą podobnych metod o klientów wojują również stacje benzynowe. Ich katalogi nagród lojalnościowych zawierają nie tylko gadżety reklamowe, ale i całkiem drogie rzeczy, takie jak na przykład artykuły gospodarstwa domowego czy też akcesoria samochodowe. Niełatwo się oprzeć tak atrakcyjnej opcji. Robienie zakupów w marketach czy tankowanie benzyny stanowi naszą codzienność, a jeśli można przy tym zdobyć dzbanek elektryczny, odkurzacz lub odbiornik radiowy, to szkoda nie skorzystać!

Otagowany , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


*