Istnieje mnóstwo sposobów na to, aby wyrazić uprzejmość i szacunek w przypadku kontaktów biznesowych

Jednym ze sposobów jest udostępnienie wizytówki. Rzecz jasna współcześnie wszystko da się wyszukać przez internet – to gdzie firma ma swoją siedzibę, jakimi dokładnie usługami się zajmuje, z jaką wychodzi propozycją i tym podobne.

ulotki i wizytówki

Autor: Paul Stainthorp
Źródło: http://www.flickr.com
O ile zatem firma ma swoją stronę w internecie za jednym kliknięciem możemy otrzymać o niej wszelkie informacje. Często jednak nie pamiętamy nawet dokładnej nazwy firmy albo domeny za pomocą której można ją znaleźć. Dlatego właśnie opłaca się mieć wizytówki. Wrocław i inne większe miasta oferują pod tym względem szereg możliwości.

Wizytówka ma oczywiście namawiać do kontaktu z jej właścicielem. Obecnie mogą one mieć rozmaite formaty i kształty. To jak prezentuje się dana wizytówka wiele może powiedzieć o jej właścicielu. Jedne przyjmują postać standardowej, podłużnej karteczki z zawartymi na niej danymi, inne mogą być bardziej niespotykane, kolorowe i z ciekawym formatem. Dlaczego warto mieć własną wizytówkę?

Wizytówka pełni co najmniej dwie istotne funkcje. Po pierwsze, jest tak już powiedziano wyrazem szacunku i uprzejmości. Osoba, która przekazuje wizytówkę daje drugiej stronie sygnał, że jest otwarta na dalszy kontakt. Dodatkowo, dzięki wizytówkom odbiorca może w każdej chwili sięgnąć po kontakt ( http://www.silesiaarchitekci.pl/pl/kontakt/ ) z nami, bez potrzeby zapisywania danych lub zdobywania ich. Wizytówki są zazwyczaj pod ręką – w portfelu albo na stojaku. Ci, którzy mają ich sporo segregują je alfabetycznie tak, by błyskawicznie pozyskać przydatne informacje. Drugą rolą wizytówek jest rzec jasna reklama firmy (polecamy również ścianki reklamowe). Nie ma lepszej metody na poinformowanie o firmie, jak przekazanie odbiorcy bezpośrednio do rąk własnych informacji o niej.

Wrocławskie drukarnie oferują wydruk zarówno wizytówek firmowych, jak i osobistych. Wizytówki służbowe oprócz nadrzędnych danych, a więc pełnej nazwy firmy i adresu mogą zawierać także dodatkowe informacje, takie jak na przykład numer konta firmowego czy małą mapkę pokazującą jak dotrzeć do firmy. Im więcej przydatnych danych umieszczonych jest na wizytówce, tym lepiej. Wykonanie pliku wizytówek nie jest kosztowne, stąd też warto wziąć pod uwagę to rozwiązanie, jeżeli prowadzimy własną firmę.

Otagowany , , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*