Jak czerpać korzyści z badań marketingowych?

Od lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i testy zadowolenia konsumentów w zespół splatających się usług oraz korzyści. Świadczymy usługi dla najpopularniejszych przedsiębiorstw, wdrażając kompleksowe testy jakości obsługi konsumenta. Co miesiąc wykonujemy setki badań Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, badania kanałów komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, umożliwiających porównanie firmy, by poznać ich silne i słabe strony, a także szanse i zagrożenia na tle rynkowych rywali.

SecretClient to metoda badania sposobu obsługi klienta mystery shopper, dokonywana podczas wizyty w punktach sprzedaży albo innych jednostkach obsługi klienta. Tajemniczy Klient – przygotowany i przeszkolony agent Mystery Shopping, obejmujący wyobrażenie o pewnej grupie docelowej konsumentów, odwiedza ustalony zakład, punkt obsługi, placówkę i przeprowadza opracowane działania. Mystery Shopping bada przebieg obsługi, jej czas i jakość pod względem założonych norm, sposób prezentacji usług, umiejętność rozpoznania potrzeb klienta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Badaniu mogą podlegać również: umiejętności handlowe, dostępność materiałów POS, schludność i porządek na terenie placówki. Dalsza część http://www.secretclient.com/rodzaje-badan/66-mystery-shopping-secretclient.html

Dopełnieniem sprawdzenia jakości obsługi jest powiązanie odwiedzin Mystery Shopping z badaniem kanałów komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci kontaktują się z przedsiębiorstwem korzystając z dostępnych kanałów dostępu, jak np. telefon, e-mail, poczta, social media, strony www. Tajemniczy Klient sprawdza jakość i szybkość kontaktu z przedsiębiorstwem, infolinią, BOK, serwisem, metodę reagowania na wątpliwości i pytania klienta, przyjazność, przestrzeganie standardów, dostęp do informacji itd.

Zakres usług SecretClient zawiera również audyt podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Wskazuje mocne i słabe strony działania, dodatkowe możliwości oraz zagrożenia, ułatwia wybór odpowiedniej taktyki wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz doboru wyróżnień premiowych.

kasa

Autor: Times Square PR
Źródło: Times Square PR

Periodyczne badania realizowane podczas wdrażania programów są wsparciem w utrzymaniu motywacji objętych programem i stwarzają możliwość kontrolować czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy właściwie wykorzystują program jako narzędzie zwiększenia sprzedaży.

Nasza firma realizuje audyty Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, sieci sklepów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, przedsiębiorstw turystycznych, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.

Rezultaty badań SecretClient podejrzeć można jeszcze w czasie trwania badania w systemie on-line. Przynosi to wiele wartościowych informacji, mocnych podstaw do doskonalenia firmowych standardów obsługi. Są użyteczne w motywacji i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy pozwala na wygodną analizę kwestionariuszy, zdjęć, nagrań itp., oraz przejrzyste raportowanie całości lub części obszarów objętych kontrolą przez całą dobę. Oprogramowanie udostępnia wiele opcji analizy oraz wizualizację wyników. Dostęp do rezultatów ma miejsce na poszczególnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą przedsiębiorstwa. Pomaga to udostępniać wiedzę i rezultaty badań z licencjonowanymi kierownikami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, zespołami sprzedawców.

Zespół: kontrahenci cenią nas za duże doświadczenie, grupę etatowych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. mystery shopperów aktywnych nie tylko w większych aglomeracjach, ale także w setkach mniejszych miast. Taka siatka wpływa na czas wykonania oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także zmniejsza nakłady ponoszone na transport. Badający są objęci specjalnym systemem kontroli i budowy lojalności.
Więcej na http://www.secretclient.com/audyt-jakosci-oblsugi-klienta.html
Innym atutem SecretClient jest baza opinii setek tysięcy konsumentów w ramach Programu Jakość Obsługi oraz aktualne raporty konkurencji wg gałęzi działania. Dzięki synergii z Programem Jakość Obsługi, sporządzamy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o realne doświadczenia prawdziwych konsumentów, partnerów, pośredników.
Źródło: www.secretclient.com
Otagowany , , , , , , , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


*